Інтернет-магазин Vipal гарантує високу якість товару, що відвантажується. На всіх етапах отримання, зберігання, фасування та відвантаження продукції кінцевому споживачеві ми ретельно стежимо за дотриманням встановлених норм, температурних режимів, термінів придатності та інших умов.

Всі товари, куплені в інтернет-магазині, ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист споживачів".

Зверніть увагу, що оплата доставки товару у разі повернення чи обміну покладається на покупця.

 

Умови повернення товару належної якості:

з моменту відправки пройшло не більше 14 днів

  • товар не використовувався покупцем та має товарний вигляд
  • збережена упаковка (пломби)
  • фабричні ярлики не пошкоджені
  • Відповідно до Закону про захист прав споживачів, зі споживача стягується вартість кур'єрських послуг у разі повернення чи обміну товару відповідно до тарифів служби доставки.

Повернення товару приймається за адресою: м.Київ, відділення Нової Пошти №117.

Компенсація коштів за повернутий товар проводиться ТІЛЬКИ за дотримання всіх умов, перерахованих вище.

 

Умови повернення товару не належної якості:

  • з моменту відправки пройшло не більше 14 днів
  • товар не був використаний покупцем
  • збережена упаковка (пломби)
  • фабричні ярлики не пошкоджені

Якщо придбано товар, який не підійшов за характеристиками, ви маєте право звернутися до нашого інтернет-магазину протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки замовлення відповідного товару і немає альтернатив для обміну. Пересилання товарів у разі здійснюється з допомогою клієнта.

При цьому є кілька вимог:

  • товарний вигляд та упаковка продукту не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці
  • товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості
  • Замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну
  • товар складений в упаковку так само, як і при отриманні

 

Які товари Ви не зможете повернути/обмінювати:

  • якщо використовувалися нештатні режими чи параметри роботи устаткування чи його компонентів (частот, напруг та інших.)
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або комах
  • виріб має виражені механічні та/або електричні пошкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця або сторонніх осіб.
  • обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця
  • вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів" не підлягають поверненню:

  • продовольчі товари, до яких відносяться всі товари, які може застосувати в їжу людина
  • товари медичного призначення: лікарські препарати та прилади для лікування тварин, медичний одяг, попони, бандажі та ін.
  • предмети гігієни
  • продукти харчування не можуть бути повернуті або поміняні на інший продукт, якщо вони просто вас не влаштували як покупця, або ви передумали брати саме цей продукт.
  • товари можуть бути повернені або підлягають обміну, якщо ви виявили у них суттєві недоліки та порушення норм

Повернути ці товари можна тільки через виявлення шлюбу або невідповідність замовлення.
Бракований товар чи товар неналежної якості

Перевіряйте товар на відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення у присутності працівника служби доставки. Наш магазин не гарантує вирішення спірних ситуацій із товаром на вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Якщо Ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нами за телефоном: +380 95 111 0808

 

Що потрібно зробити для повернення коштів?

Подати за місцем купівлі товару відповідну заяву, де буде вказано вимоги покупця та причини повернення товару

Крім причини у заяві обов'язково слід зазначити таку інформацію:

  • дані документа, що засвідчує особу покупця, що повертає товар
  • дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару станом на момент продажу)

Повернення коштів здійснюється лише за умови наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

 

Ми є абсолютно клієнтоорієнтована компанія. Практично завжди ми на стороні клієнта і приймаємо практично всі спірні рішення в угоду клієнта і зробимо все від себе залежне, щоб клієнт був задоволений нашими товарами та сервісом.